INTER-SOFT - zdalna pomoc techniczna
Aby skuteczniej pomagać klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych, oferujemy usługę zdalnego połączenia naszego technika z komputerem klienta. Do tego celu używamy aplikacji TeamViewer Quick Support. Dzięki TeamViewer osoba techniczna może zdalnie zdiagnozować komputer w celu zlokalizowania usterki. Do połączenia niezbędne jest, aby komputery były podłączone do sieci Internet. W bardzo wielu przypadkach możemy rozwiązać problemy techniczne zdalnie bez potrzeby wizyty technika. Połączenie przez program TeamViewer umożliwia szybsze sprecyzowanie źródła problemu oraz jego skuteczne usunięcie.
Instrukcja zdalnej pomocy technicznej
Specyfikacja programu TeamViewer
- nie wymaga instalacji ani konfiguracji sieci komputerowej
- podczas sesji zdalnej możliwa jest komunikacja głosowa czat oraz łatwy transfer plików
- standard bezpieczeństwa oparty o RSA (1024bit) i AES (256bit)
- program kompatybilny jest z systemami Windows, MAC i Linux